Doelen

Als school leren we ook. We willen ons onderwijs steeds blijven verbeteren. Elk jaar stellen we onszelf doelen. Hier leest u wat we vorig jaar bereikten en wat we komend jaar willen.

Bereikt in 2022

• We hebben leerlingen goed kunnen helpen met hun vakken en oefeningen. Vooral op het gebied van technisch lezen en leesmotivatie werden we beter. We nemen deel aan het traject de Bibliotheek op School (BOS) in samenwerking met Rozet Arnhem.
  • We zetten nog meer in op het voorkomen en ombuigen van ongewenst gedrag op school.
  • We hielden contact met leerlingen én hun ouders. We zijn blij dat we een goede relatie met hen hebben.

Nieuw jaar, nieuwe doelen…

• We ontwikkelen onze pedagogische aanpak en didactiek. Zo kunnen we leerlingen beter helpen met leren vanuit een veilige schoolomgeving.
  • We volgen als team scholing rondom het Expliciete Directe Instructiemodel (EDI) en gaan werken met een nieuwe rekenmethode.
  • We willen onderwijs bieden aan kinderen die meer ondersteuning nodig hebben.
  • We helpen onze professionals om nóg betere kwaliteit te leveren.